Σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει να απευθυνθείτε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο μας από όπου προμηθευτήκατε το Clermont Bike σας ή στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο μας ώστε να σας ενημερώσει και να σας καθοδηγήσει για θέματα που αφορούν την σωστή χρήση και συντήρηση του ποδηλάτου σας καθώς και να λύσει οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα.
Αν αντιμετωπίζετε τεχνικό πρόβλημα εντός εγγύησης θα πρέπει να έχετε μαζί σας την εγγύηση Clermont Bikes συμπληρωμένη και σφραγισμένη από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο μας ή την απόδειξη αγοράς του ποδηλάτου.
Δείτε τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους μας εδώ